20130212

On chante au cours de suédois = vi sjunger på svenskkursen

Nouvelle chanson apprise au cours de suédois "Jag går och fiskar = Je vais pécher"



Ingenting är som det ska, likadant från dag till dag.
Allting följer samma mönster ser på stan i från mitt fönster.
Människor på rad i kö äta, jobba, sova, dö.

Chorus
Jag går och fiskar, och tar en tyst minut åker ut, ut ochfiskar
En chans att andas in, andas ut.

När man läser filosofer, letar mellan gamla strofer.
Tror mad det var annorlunda 16, 17, 1800.
Icke så, mitt hjärta svider samma sak i alla tider.

Chorus
Jag går och fiskar, och tar en tyst minut åker ut, ut ochfiskar
Min chans att andas in, andas ut.Aaaaandas ut.

Ingenting är som det ska, likadant från dag till dag.
Alla säljer samma tjänster, människor till höger vänster.
Jag kan bara så ett frö ge ett råd. ta ditt spö!

Låt oss gå och fiska. och ta en tyst minut.
Låt oss fiska, fiska fiskar.
En chans att andas ut.
Jag går och fiskar, och tar en tyst minut.
Åker ut, ut och fiskar.
En chans att andas in andas ut.
Jag går och fiskar
Jag går och fiskar
jag går, jag går, jag går och fiskar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.